تور دبی تابستان 1400
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور دبی تابستان 1400 بی شک یکی از بهترین تورهای تفریحی خاورمیانه بشمار می رود؛ دبی به دلیل جاذبه‌ هایی منحصر به فرد همچون برج خلیفه، مراکز خرید لوکس، آکواریوم ماموت، پیست اسکی سرپوشیده و … در دنیا به شهرت غیر قابل باوری رسیده است.

خوب خوشبختانه با شروع ایام تعطیلات تابستانی بیشتر افراد  به فکر سفر می افتند که دبی به دلیل نزدیکی اش به ایران و علاوه بر این با داشتن آب و هوای مطبوعش، جاذبه هایش و مهمتر فصل تعطیلی مدارس در این بازه زمانی و... بهترین فرصت برای شرکت در تورهای تابستانی هیجان انگیز و سفرهای خانوادگی و دسته جمعی محسوب می شود. در کمال خوشحالی و ناباوری با شروع سال 1400 مرز دبی به روی ایرانیان باز شد، بنابراین بی شک تعطیلات این فصل می تواند متفاوت ‌ترین تابستان عمر همه ما بشمار رود.

نمی ‌دانیم که سایه شوم ویروس کرونا یا همان COVID – 19 تا چه زمانی بر سر جهان سنگینی خواهد کرد؛ اما همه ما دلمان لک زده تا باز هم بتوانیم تعطیلات این بازه زمانی هیجلن انگیز را به بهترین نحو سپری کنیم.

تور دبی تابستان 1400

هر چند تور دبی، همواره یکی از تورهای جذاب فصول سرد سال شناخته می شود، اما تور تابستان دبی 1400، به دلیل ذهنیتی که در مورد گرمای این شهر در این فصل وجود دارد، با استقبال چندان بالایی از سوی گردشگران روبرو نمیشود.

همین مساله باعث کاهش قیمت تور دبی تابستان می شود. سفر به دبی در فصل گرم سال بسیار ارزان برای مسافران تمام می شود و این ارزانی تور دبی، بسیاری از گردشگران را ترغیب و وسوسه به سفر می‌ کند. خوب دلیل اصلی ارزان شدن تور دبی گرم بودن هوا بوده و در اصل فصل لو سیزن دبی هم نامیده می شود. زیرا بسیاری از برخی بر این اعتقادند که اصلا دبی در این بازه زمانی بسیار غیر قابل تحمل و سوزان است و همین نکته سبب کاهش نرخ تور دبی خواهد شد. این کاهش نرخ، علاوه بلیط هواپیما و اجاره هتل، شامل نرخ بلیط تفریحات این شهر توریستی نیز خواهد شد.

در ادامه بهترین زمان برای سفر به دبی در تابستان همان اوایل تابستان و تیر ماه می باشد که در این ماه هنوز دمای هوای دبی و همچنین آب ‌های خلیج فارس چندان گرم نشده است و شما علاقه مندان می ‌توانید در کنار سواحل خلیج فارس حمام آفتاب بگیرید و از تفریحات آبی این شهر نهایت بهره را ببرید.

همچنین با رزرو تور تابستان ۱۴۰۰ دبی، شما می ‌توانید خود را به جشنواره سورپرایز تابستانی دبی هم برسانید. البته این نکته هم در نظر بگیرید که شما شاید 10 درصد گرمای دبی را حس کنید چرا که بیشتر مکان ها و جاذبه های گردشگری این شهر دارای سیستم سرمایشی فوق العاده و اکثرا سرپوشیده هستند؛ بنابراین نگران گرمای دبی نباشید.

قیمت تور دبی تابستان 1400

موضوع مهم و اساسی بعدی در خصوص قیمت تور دبی تابستان 1400 این است که نرخ تور دبی در این فصل به 3 فاکتور پرواز، هتل و نرخ درهم بستگی دارد. همچنین چهار پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر ایرویز به سمت دبی پرواز دارند.

ضمنا توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه فرود خواهد آمد و تا دبی 1 ساعت فاصله زمانی دارد. کمترین قیمت هتل در دبی نیز شبی 80 درهم شروع می شود و نرخ درهم امارات هم بر روی سفر شما از اخذ ویزا گرفته تا خرید سوغاتی و... تاثیرگزار خواهد بود.

در ادامه نکته مهمی که در مدیریت هزینه‌ های تور دبی باید به آن توجه کنید، انتخاب هتل است. موقعیت مکانی هتل محل اقامت در دبی بسیار مهم است، چرا که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک‌ تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می کنید.

آفر تور دبی تابستان 1400

 

راهکارهای بسیار زیاد و متنوعی برای کمتر کردن هزینه سفر با تور دبی وجود دارد و یکی از این راه ها، خرید آفر تور دبی تابستان است. مورد بعدی انتخاب فصل مناسب جهت اقدام به سفر کردن است و اگر گرما و شرجی بودن بیش از حد هوا شما را آزار نمی دهد، تابستان فصل ارزان و خوبی برای شماست چرا که قیمت ها به شدت کاهش یافته اند و هتل ها و آژانس ها آفرهای خوب و وسوسه کننده ای را بشما ارائه میکنند.

همچنین بهتر است تورهایی را انتخاب کنید که تعداد روزهای اقامت شان کمتر باشد و در این صورت هزینه کمتری جهت هتل و اقامت می پردازید. انتخاب هتل هم یک عامل موثر دیگر در هزینه تمام شده سفر بشمار می رود. مهمتر اینکه بسیاری از آژانس های هواپیمایی در این فصل پروازها را چارتر می کنند و در این صورت، زمانی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلی ها پر نشوند، آفر تور دبی تابستان را برای جذب مسافر ارائه می دهند.

البته این را هم در نظر بگیرید که در صورتی که مشکلی از بابت اخذ ویزا و سفر ناگهانی نداشته باشید. نامی گشت مژده ای برای شما دارد و آن هم این است که در فصول کم گردشگر دبی متنوع ترین و هیجان انگیز ترین آفرهای تورهای دبی را می توانید از ما بخواهید و درست زمانی که آب و هوای دبی داغ و شرجی است و تعداد مسافران کمتر می شود، مجموعه گردشگری نامی گشت تورهایی با قیمت های بسیار مناسب و پایین به مقصد دبی را بشما ارائه میکند تا شما عزیزان بتوانید سفری ارزان قیمت و البته با کیفیت بالا را تجربه کنید.

آفر تور دبی تابستان 1400

قیمت پرواز دبی در تورهای تابستانی چگونه تعیین میشود ؟

 

سفر دبی مسیر پرتردد و بسیار شلوغی از ایران بشمار می رود، بطوریکه یک بخش از مسافران عازم دبی هستند و بخشی هم از طریق دبی به کشورهای دیگر سفر می کنند. بنابراین پیدا کردن بلیط هواپیما دبی با قیمت مناسب همیشه راحت و آسان نیست.

اگر شما مسافران قصد خرید بلیط دبی دارید، فصل انتخابی شما بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه قیمت پرواز دبی در تورهای تابستانی به شدت کاهش می یابد. مثلا مهمه بدانید که اواخر زمستان و یا اوایل بهار که هوای امارات معتدل است، قیمت بلیط دبی به دلیل افزایش مسافران بالا می رود. در این زمان گیر آوردن بلیط دبی ارزان قیمت کمی سخت است.

بعضی از شما مسافران چون از روش خرید بلیط ارزان دبی بی خبر هستند، بلیط های قیمت مناسب را از دست می دهید و نیز دانستن قیمت بلیط هواپیما دبی درست قبل از سفر و بررسی و مقایسه آن در خرید بلیط دبی بسیار بشما کمک می کند. بنابراین بهترین راهکار برای بررسی قیمت پرواز دبی در تورهای تابستانی جستجوی بلیط رفت و برگشت دبی، مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت است.

با وارد کردن اطلاعات، لیست کاملی از قیمت بلیط برای سفر به دبی با کمترین هزینه را پیش رویتان خواهید دید و نیز قیمت نهایی بلیط دبی به تاریخ پرواز، کلاس پرواز و ایرلاین انتخابی شما بستگی دارد. در فصل های خلوت دبی، شانس پیدا کردن پایین ترین قیمت بلیط دبی را دارید. مطمئن باشید در تابستان تور دبی، هتل دبی و پرواز دبی با هزینه ای بسیار پایین قابل رزرو یا خریداری می باشند.

نکته: در بیشتر موارد شما پرواز چارتر ارزان دبی پیدا خواهید کرد اما چارتر همیشه هم ارزان نیست و بستگی به هواپیمای چارتر دارد ؛ مثلا اگر یک پرواز فرست کلاس چارتر شود، قیمت چارتری آن هم بالا می باشد، همچنین در زمان پیک سفر بلیط چارتر ارزان نیست.

قیمت پرواز دبی تابستان 1400

بهترین زمان خرید تورهای دبی تابستان 1400

 

از آنجا که استقبال از تور تابستان دبی چندان زیاد نیست، احتمال تکمیل شدن ظرفیت تور مسافرنی دبی، آن هم چند روز قبل از آغاز سفر کمی بعید می باشد.

اما نکته‌ ای که در مورد تور دبی باید به آن توجه داشته باشید این است که برای سفر توریستی به دبی، شما نیاز به ویزای توریستی دبی دارید و البته گرفتن این ویزای توریستی، بسته به عادی و یا فری بودن درخواست شما، بین 3 تا 7 روز کاری زمان خواهد برد؛ بنابراین شما باید حداقل از 1 هفته قبل برای گرفتن ویزای توریستی دبی اقدام نمایید.

بهترین زمان خرید تور دبی تابستان 1400

بهترین تفریحات تابستانی در تور دبی کدامند ؟

 
  • جهان ماجراجویی IMG

در تور دبی، بازدید از بزرگترین پارک موزه سرپوشیده جهان را هرگز فراموش نکنید و در برنامه تفریحی خود بگنجانید؛ بازدید از این پارک هم فال است و هم تماشا و تجربه ای فراموش نشدنی و به شدت جدید و جذاب برای شماست و اینجا درست مکانی مناسب برای تفریح و ثبت تصاویر خاطرات خوش سفر به دبی بشمار می رود.

کاخ مرکز شهر دبی: این بنا یکی از نمادهای مشهور و مهم دبی است که در قلب دبی واقع شده تم معماری خاورمیانه ‌ای دارد.
پیست اسکی دبی: یک پارک برفی سرپوشیده که در مرکز خرید امارات قرار گرفته است؛ مسافرین تور تابستان 1400 دبی، می ‌توانند زیر آفتاب سوزان این شهر در دمای 1 تا 2 درجه سانتی گراد، تفریحاتی همچون سورتمه و تیوب سواری، گوله برفی بازی، اسنوبورد و اسکی و... را تجربه نمایند.

بهترین تفریحات تور دبی تابستان 1400

 

  • برج العرب دبی

برج العرب گران ‌ترین هتل تور دبی است که بر روی یک جزیره‌ مصنوعی بنا نهاده شده است، در هر کجای دبی که باشید عظمت این هتل زیبا قابل مشاهده می باشدو نیز استفاده از طلا در تزیینات داخلی ساختمان به شکوه آن افزوده است. ضمنا از دیگر جاذبه‌ های این ساختمان در تور دبی وجود بلندترین زمین تنیس دنیا بر بام این هتل میباشد.

 

  • سافاری بیابانی دبی

سافاری تور دبی یکی از بهترین سافاری های دنیا بوده و شهرت حیرت انگیزی دارد که می ‌توان در آن با ماشین‌ های شاسی ‌بلند به دل طبیعت بزنید و اوج هیجان و لذت را در تور دبی در کنار عزیزترین های زندگیتان تجربه کنید. در سافاری دبی علاوه بر ماشین ‌سواری، می‌ توانید از تفریحات هیجان انگیز دیگر همچون شترسواری، اسکی روی شن و موتورسواری بر روی پیست شنی و... هم لذت ببرید.

 

  • پارک آبی وایلدوادی دبی

پارک آبی وایلدوادی درست مکانی استثنایی برای کسانی است که در تور دبی عاشق هیجان و بازی‌ های آبی و جذاب هستند، وسایل تفریحی این پارک به قدری جذاب و مدرن هستند که با رفتن به این پارک یک روز متفاوت و فراموش نشدنی را در تور دبی را تجربه می کنید و در سفر به دبی بازدید از پارک آبی وایلد و وسایل منحصر به ‌فردش را از دست ندهید.

رزرو تور دبی تابستان 1400

 

  • آکواریوم دبی

تصور قدم زدن در مکانی که اطراف آن پر است از کوسه و ماهی‌‌ های عظیم ‌الجثه و کمیاب شاید کمی ترسناک اما در عین ‌حال هیجان ‌انگیز و جذاب باشد. آکواریوم دبی با داشتن بیش از 140 نوع گونه‌ دریایی گوناگون، امکان دیدن ماهی‌ های غول‌ پیکر را از نزدیک به گردشگران تور دبی هدیه می دهد.

نحوه رزرو تور دبی تابستان 1400

 

شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای دبی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید آفر تور دبی تابستان 1400 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی خود هدایت می شوید.

سفر با تور تابستان دبی ۱۴۰۰ در سال های اخیر یکی از جذاب ترین برنامه های سفر برای ایرانیان بوده و این مقصد جذاب بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات در فصل جذاب تابستان محسوب می شود. آژانس نامی گشت با سیستم رزرواسیون 24 ساعته امکان رزرو آنلاین تور این مقصد را در هر ساعت از شبانه روزی برای شما فراهم کرده است.

کافیست زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید تا تمامی تورهای موجود به مقصد این شهر دیدنی برای شما نمایش داده شود. در آخر در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل، تیم پشتیبانی نامی گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.

منبع : تور دبی تابستان 1400




:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: