نوشته شده توسط : مدیر سایت

کوش آداسی یا " شهر پرنده " نام یکی از شهرهای ساحلی در حاشیه دریای اژه ترکیه می باشد که این روزها به شهرت خاصی در بین گردشگران رسیده است.

شهر باستانی افسوس در نزدیکی این شهر جذاب قرار گرفته است که می توان گفت کوش آداسی به یک شهر ماهیگیری تماشایی به همراه آب های شفاف و درخشان و سواحل رویایی تبدیل شده است.

همین دریای تمیز و زلال، طبیعت بکر، وجود بنادر و نزدیکی آن به شهرهای تاریخی باعث شده تا در کنار دیگر شهرهای ترکیه به توریستی ترین مقصد این کشور بدل گردد.



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

ازمیر یکی از شهرهای بسیار زیبا و بی نظیر کشور ترکیه می باشد که دیدنی های این شهر شما را عاشق و شیفته خود می کند، اگر مسافر تور ازمیر نوروز 1401 هستید مهم است بدانید که خیابان های شهر ازمیر پوشیده از درختان نخل است و دارای پیاده روهایی چشمنواز به همراه خانه های شیک و جذابی میباشد و شهر ازمیر بهترین مقصد برای گردشگران برای گذراندن تعطیلات نوروزی امسال بشمار می رود.

در شهر ازمیر شاهد بلوارهای بزرگ، ساختمان های شیشه ای و مراکز خرید مدرن با سقف های کاشی قرمز رنگ سنتی، بازار های قدیمی و مساجد و کلیساهای جذاب خواهید بود.

خط ساحلی این شهر به دلیل داشتن طیف وسیعی از رستوران هایی که ماهی سرو می کنند و همچنین کافه ها، دیسکوها و کلوپ های شبانه اش مشهور در کناره سواحل ازمیر است همگی توانسته اند جذابیت های این شهر را دوچندان کنند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

همیشه تعطیلات سال نو بهترین فرصت برای آغاز سفری رویایی و به یادماندنی برای هر شخصی بشمار می رود و قطعا می دانید که فصل بهار جزو شلوغ ترین فصل گردشگری و سفر در ایران می باشد.

در ضمن به زودی و چشم برهم زدن تعطیلات هیجان انگیز عید نوروز فرا می رسد و بازار تورهای نوروزی 1401 داغ خواهد شد چرا که با شروع سال جدید و آغاز تعطیلات در بهار امسال هم فرصت بسیار ویژه ای برای شما مهیاست تا خستگی یک سال گذشته را از تنتان بیرون کنید؛ به همین دلیل با پیشرفت صنعت گردشگری و با به وجود آمدن آژانس های مسافرتی مسافرت به همه جای این دنیا بسیار سهل و آسان شده است.

چرا که شما تنها با خرید پکیج تور نوروز 1401 و یا رزرو تورهای نوروزی می توانید سال نو منحصر به فردی را در کنار خانوادتان تجربه کنید.

شاید بدانید که از اواسط بهمن ماه شرکت های مسافرتی شروع به پیش فروش تور نوروزی می کنند و شما دیگر خیالتان از دغدغه های سفر مانند رزرو هتل، خرید و رزرو بلیط هواپیما در سفرهای نوروزی راحت می شود و این امکان برایتان هست که تنها با مراجعه به سایت تور مورد نظر خود را سرچ کنید و جهت رزور تور عید امسال اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

لبنان کشور زیبا و جذابی که توانسته به زیبایی جهان عرب را به دریای مدیترانه پیوند بدهد. این کشور کوچک کوهستانی درست در غرب آسیا جای گرفته است و پر از زیبایی ‌ها و جاذبه های طبیعی متنوع و شگفت انگیزی می باشد.

سواحل زیبا و بی ‌نظیرش، خیابان‌ های سنگ ‌فرش شده، رستوران‌ های محلی با غذاهای بسیار خوش ‌طعم و معروف لبنانی در کنار آثار تاریخی و مجسمه‌ های عظیم همه و همه لبنان را به مقصدی ایده‌ آل و محبوب برای گردشگران تبدیل کرده ‌است.

در ضمن داشتن مراکز تاریخی که هر کدام به تنهایی نشان دهنده تاریخ و تمدن غنی و پربار این کشور میباشد به همراه فرهنگی خاص و متفاوت، همچنین خیابان ‌هایی با شب ‌های همیشه زنده و شاد، همگی باعث شده تا مسافران زیادی تور لبنان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

قاره اروپا که به قاره سبز معروف است دومین قاره کوچک جهان است که در نیم کره شمالی زمین قرار گرفته و می تواند جزو گزینه های لوکس برای سفر با تور اروپا نوروز 1401 باشد. این قاره با وجود کوچک بودنش، از لحاظ جمعیت سومین قاره پرجمعیت دنیا شناخته می شود. از جزایر فوق العاده زیبا و معروفش می توان به جزایر بریتانیا و ایسلند اشاره کرد.

در حقیقت شما در سفرهای نوروزی می توانید از 44 کشور در اروپا دیدن کنید. اما اغلب افرادی که به دنبال تور اروپا را برای سفر انتخاب می ‌کنند، ترجیح می ‌دهند که به کشورهایی که مورد علاقه‌ شان هست بروند. در خصوص ویزای شینگن اروپا باید بدانید که مواردی اعم از: تاریخچه سفری، تمکن مالی و گردش حساب از اصلی ترین و مهمترین شرایط اخذ ویزا در تورهای نوروز 1401 می ‌باشد.

همچنین ایده ‌آل ترین مبلغ تمکن مالی دریافت ویزا چیزی در حدود 100,000,000 تا 150,000,000 تومان در نظر بگیرید و نیز دقت بفرمایید که این مبلغ، مناسب ترین مبلغ تمکن مالی برای شماست و البته امکانش هست که شما بتوانید با کمتر از این مقدار اعلام شده نیز موفق به اخذ ویزا شوید.

موضوع بعدی گردش حساب ویزای شینگن نیز باید برای 3 ماه آخر حساب متقاضیان به سفارت ارائه شود که منظور از گردش حساب مبالغ ورودی و خروجی به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات حساب شما اهمیت دارد، بطوریکه هرچه تراکنشات حساب شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای شینگن دارید.

این را هم در نظر بگیرید که در صورتیکه تمکن مالی و گردش حساب شما مورد تائید سفارت کشور مقصد باشد اما تاریخچه سفری قدرتمندی نداشته باشید، این امکان را به شما می دهیم که از اعتبار آژانس هواپیمایی نامی گشت در نزد سفارت ‌خانه کشور مقصد برای اخذ ویزا استفاده نمایید و سفر نوروزی به یادماندنی را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تایلند که به سرزمین لبخندها نیز معروف است، جواهری در آسیای شرقی نام گرفته که علاقه مندان به سفر می دانند که خرید تور تایلند نوروز 1401 مثل هر سال می تواند تجربه هایی متفاوتی برایشان به ارمغان بیاورد. با توجه به فرارسیدن سال نو خیلی از مسافران به دنبال مقصدی بکر و فوق العاده میگردند که باید بگوییم این کشور به قدری دیدنی ‌های طبیعی و بی نظیری را در خود جای داده که هر یک از شما با هر سلیقه ای با دیدن آنها شگفت زده میشوید.

لازم به ذکر است که تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالا چند سالی است که توانسته اند شهرت بالایی بین مردم پیدا کنند و با نزدیک شدن به فصل بهار خیلی از افراد از ماه ها قبل برای عید خود پکیج های مسافرتی مورد علاقه شان را رزرو و یا خریداری می کنند. شما مسافران ایرانی با شروع اسفند ماه با کمی جستجو در همین صفحه می ‌توانید متنوع ترین تور بهار تایلند 1401 را پیدا کنید آن هم با قیمتی بسیار مناسب.

تورهای مسافرتی به مقصد این کشور جذاب شامل تور بانکوک، تور پاتایا، تور پوکت، تور سامویی و تور ترکیبی تایلند میباشد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور تایلند ارزان قیمت را تجربه کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور تایلند و انتخاب تاریخ رفت و برگشت و نوع هتل مدنظرتان در صفحه اصلی، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خریداری کنید.

پیشنهاد می کنیم که از همین امروز تور نوروز تایلند خود را برای سال 1401 رزرو کنید و از بابت ویزای تایلند هم کاملا خیالتان راحت باشد، چون با ارائه مدارک لازم کارشناس مربوطه کارهای ویزای تایلند شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد .

این موضوع جزو خدمات تور می باشد. در ادامه رزرو بلیط هواپیما برای مسیرهای رفت و برگشت و هتل به همراه صبحانه رایگان، صدور بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و... از وظایف آژانس بشمار می رود، تنها کاری شما باید انجام دهید انتخاب تور دلخواه تان و بعد از آن ارائه مدارک لازم به مسئول تور می باشد تا اقدامات یک سفر به یادماندنی و لذت بخش را برای شما انجام دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تعطیلات عید نوروز بازه زمانی بسیار ایده آل و مناسب برای استراحت و رفع خستگی یکسال گذشته بشمار می رود، حالا تصور کنید که این زمان را به مقصدی رویایی و بی نظیری مثل کشور مالزی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری مشهور در سراسر دنیا میباشد. مالزی یک کشور چند ملیتی درست در جنوب آسیاست که این روزها به یکی از بهترین مقاصد توریستی توانسته توجه همگان را به خود جلب کند.

ضمنا مالزی از شرایط آب و هوایی و اقلیمی بسیار عالی و مطلوب برخوردار است که در واقع ما میتوانیم شاهد طولانی ترین جنگل ها، سرسبزترین دشت ها، غارهای متنوع طبیعی در دل کوه ها، سواحل چشمگیر، جزیره های کوچک و بزرگ دیدنی و... باشیم. در ادامه لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت برای آن دسته از افراد علاقه مندی که تصمیم دارند تعطیلات سال نو امسال را با تور مالزی نوروز 1401 با ما همراه باشند.

قصد داریم بهترین خدمات و امکاناتی را در اختیار مسافرین قرار بدهیم تا شما عزیزان با خیالی آسوده تر و به دور از هر گونه نگرانی و دغدغه ای به به تفریح با تور عید مالزی بپردازید و از جمله این خدمات می توان به : 1- بلیط رفت و برگشت، 2- ترانسفر فرودگاهی رایگان، 3- رزرو هتل انتخاب شده از سمت مسافر، 4- تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان مالزیایی، 5- بیمه مسافرتی، 6- سیم کارت تلفن همراه، 7- گشت شهر رایگان و 9- انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج های تورهای این بازه زمانی اشاره کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور وان امروزه به دلیل ارزان بودن قیمت و نزدیک بودن فاصله اش با ایران به یکی از تورهای محبوب ایرانی ها در تمام فصول بخصوص در تعطیلات نوروز تبدیل شده است. تور وان نوروز 1401 معمولا به صورت زمینی یا ریلی انجام می گردد. برای شرکت در تور بهار وان ترکیه، داشتن اطلاعاتی از این شهر زیبا حتما برایتان مفید خواهد بود.

شهر وان درست در ‏شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان و نیز در ضلع شرقی قلعه تاریخی وان و مرکز استان وان قرار گرفته است. سفر با تور عید وان می تواند یک مسافرت ایده آل 3 الی 4 روزه برای شما باشد.

همچنین به علت قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ‏وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و دلپذیر است. شما مسافران عزیز برای مسافرت به وان از تهران می ‌بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید.

ضمنا ‏فاصله شهر ارومیه تا وان حدود 290 کیلومتر و 4 ساعت است.‏ مسیر دیگر مسافرت به شهر وان ترکیه، استفاده از قطار تهران – وان در تور نوروز وان 1401 است که هر هفته یک بار بین این دو شهر در رفت و آمد ‏می باشد. توجه داشته باشید که قطار از طریق مرز رازی - کاپیکوی وارد کشور ترکیه می شود.

اما این را هم بدانید که مسافرت با قطار علی ‌رغم امکان استراحت در طول راه، ‏به علت زمان ‌بر بودن بازرسی های گوناگونش توسط گمرک ترکیه، وقت گیرتر از مسافرت جاده ای میباشد، از طرفی چون معمولا در تور وان قطار حوالی ظهر به ایستگاه قطار وان وارد می شود، شما عملا یک روز از سفرتان را از ‏دست می دهید. بنابراین تصمیم گیری با شماست که ترجیح می دهید چگونه سفر بهار امسالتان را شروع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

در سال های اخیر صنعت توریسم در کشور ترکیه و به خصوص در شهرهای توریستی مشهورش آن با رشد چشمگیری همراه بوده است و همچنین از دیگر دلایلی که تور ترکیه را برای گردشگران ایرانی همیشه دوست داشتنی است، عدم نیاز به دریافت ویزا برای بازدید از این مقصد است و شما از سرتاسر ترکیه می توانید دیدن کنید و با جاذبه های منحصربه فرد آن اشنا شوید.

تمام این دلایل باعث شده که با شروع فصل بهار و آغاز تعطیلات نوروزی مسافران ترکیه بعنوان اولین مقصد انتخاب نمایند چرا که زیبایی های متنوعی در این بازه زمانی انتظار شما را میکشد. همچنین از پر بازدیدترین شهرهای ترکیه می توان به استانبول، کوش آداسی، آنکارا، آنتالیا و مارماریس و... اشاره نمود.

شهرهایی با جاذبه های توریستی فوق العاده که می توانند شما را شگفت زده می کند. در ادامه شما با خرید تور ترکیه نوروز 1401 خدمات متنوعی از آژانس نامی گشت میگیرید و اینکه برگزاری تورهای مسافرتی تنها به تهیه بلیط ، رفت ‌و آمد فرودگاهی و رزرو هتل محدود نمی ‌شود.

چرا که تفاوت تورها و آژانس‌ ها در کیفیت ارائه خدمات تورها و همچنین برنامه‌ های ویژه سفر شما در عید نوروز می باشد. مهمتر اینکه تنوع در تورها و ارائه عالی ترین و منحصر به فرد ترین خدمات مسافرتی وجه تمایز مجموعه ما با دیگر آژانس ‌های مسافرتی است و در نهایت شما در تور عید ترکیه امسال خدماتی همچون اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پکیج و کلی خدمات دیگر بنا به درخواست شما عزیزان در سفرتان از ما دریافت خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان، توانسته در سالهای اخیر بخصوص ایام عید نوروز به دلایل متنوعی اعم از: برگزاری فستیوال‌ های متنوع موسیقی، تئاتر و اپرا، برنامه های شاد و مفرح و ... به شهرت و محبوبیت خاصی در بین گردشگران رسیده است و نیز این مقصد بی نظیر به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که سراسر مناظر طبیعی و بکری‌ است توانسته مسافران زیادی از سراسر دنیا به خود جذب کند.

خوشبختانه باکو این پایتخت پرطرفدار یکی از شهرهایی بوده که هر ساله برای نوروز مراسمات ویژه ای ارائه می کند، دلیل آن هم این بوده که جمهوری آذربایجان به دلیل نزدیکی به ایران آداب و رسوم های مشابهی با ایران دارد؛ بنابراین شما در سفر با تور باکو نوروز 1401 شاهد مراسم ها و جشن های زیادی در باکو خواهید بود.

نکته حائز اهمیت بعدی اینجاست که برای بازه زمانی های خاصی مثل تعطیلات سال نو که افراد بسیار زیادی برای سفر به باکو اقدام می ‎کنند؛ بهتر است از ماه ها قبل اقدام به رزرو تور باکو کنید تا بتوانید توری با تمام شرایط مد نظرتان و مقرون به صرفه را رزرو و یا خریداری کنید تا متحمل هزینه های بالایی نشوید.

همچنین در مجموعه نامی گشت با ارائه بهترین تورهای باکو شرایط را به گونه ای برای مسافران ایجاد شده است که با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر و تور انتخابی تان ببرید و خبر خوش اینکه تورهای باکو با قیمت و شرایط مختلف به مسافران در این ایام ارائه می شود که شما با توجه به بودجه و سلیقه تان، بهترین انتخاب را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

دبي شهري زنده در خاورميانه که هر روز در حال پيشرفت چشمگير و قابل توجهي است. امروزه آوازه دبي در سراسر دنيا پيچيده شده است و هر ساله ميليون ها گردشگر از کشورهاي مختلف دنيا براي ديدن اين بندر راهي مي شوند، امسال هم تور دبي نوروز 1401 مي تواند بهترين گزينه براي تجربه مدرن و لذت بخش باشد.

اگر از افرادي که تور دبي را رزرو کرده اند بپرسيد که چه چيزي در دبي خيره کننده و منحصر به فرد است؟ به احتمال زياد جواب خواهند داد که " برج خليفه " بسيار تکان دهنده و زيباست. در دبي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي به قدري متنوع و گوناگون است که شما بي شک وقت هم کم مي آوريد براي بازديد و لذت بردن از اين مکان هاي شگفت انگيز. 

شايد اين سوال خيلي از شما مسافران عزيز باشد که اختلاف قيمت تور دبي نوروز 1401 به تور دبي در ديگر ايام‌ ها چقدر است؟ با توجه به افزايش قيمت بليط پروازهاي رفت و برگشت دبي، هزينه‌ هاي تورهاي دبي نوروزي در سال 1401 معمولا 2 برابر و يا بيشتر از تور دبي در ديگر ايام ‌ها ارائه مي شود.

البته اين نکته را هم مدنظر داشته باشيد که در ايام نوروز اکثر فروشگاه‌ هاي برندهاي معتبر دنيا تخفيفات ويژه ‌و هيجان انگيزي بر روي اجناس خود مي‌گذارند. در آخر بهترين مدت زمان اقامت در تورهاي نوروزي دبي، 3 شب و 4 روز مي‌ باشد.

چرا که با توجه به افزايش قيمت بليط رفت و برگشت هواپيما، اقامت بيشتر از اين مدت زمان براي شما به صرفه نخواهد بود. همچنين به‌ صرفه ‌ترين محل اقامت در تورهاي نوروزي دبي، هتل ‌هاي منطقه ديره هستند؛ چرا که اين منطقه ارزانترين هتل ‌ها از نظر هزينه‌ را در خود جاي داده است.



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

آوازه‌ شهر زیبای دبی به دلیل مدرن بودن و داشتن امکانات تفریحی شگفت انگیزی که دارد در سراسر دنیا پیچیده است. شهری که بلندترین سازه‌ های دست بشر با آخرین تکنولوژی روز جهان را در معرض دید همگان قرار داده است.

اگر عاشق قدم زدن کنار دریا و لذت بردن از آفتاب هستید یا قصد دارید رانندگی در تپه ‌های صحرا را تجربه نمایید یا حتی گشت و گذار در لوکس ‌ترین فروشگاه‌ های دنیا شما غرق لذت و شادی می کند، فقط و فقط تور دبی پاییز 1400 را برای سفرتان انتخاب کنید، چرا که این مقصد بی شک شهری منحصر به فرد و رویایی است که همیشه سورپرایزی ویژه برای میهمانان خود دارد.

خوب دبی یکی از گرانترین مقاصد گردشگری جهان شناخته می شود و سفر این مقصد علی رقم تمام زیبایی ها و شگفتی هایی که به شما هدیه می دهد، اگر نتوانید هزینه هایتان را مدیریت کنید، بسیار برای شما گران تمام خواهد شد.

آنچه در تور پاییز دبی بسیار حائز اهمیت است به کارگیری روش هایی برای مدیریت هزینه هایتان است تا سفری به یاد ماندنی تر و لذت بخشی را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

بی شک لقب نگین درخشان خلیج فارس زیبنده نام جزیره زیبای کیش است. این جزیره که از توابع استان هرمزگان می درخشد یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در ایران به ویژه در جنوب ایران شناخته می شود که عددی نزدیک به 2 میلیون نفر میانگین گردشگران و مسافرانی است که از این جزیره زیبا با وسعت حدود 90 کیلومتر مربع در تور مسافرتی کیش سالانه بازدید می کنند.

خوب فصل پاییز زمان بسیار مناسب و عالی سفر به جزیره زیبای کیش بشمار می رود، چنانچه با شروع فصل پاییز، به میزان قابل توجهی از دمای هوا در جزیره کیش کاسته شده است و هوای جزیره کیش کمی رو به خنکی رفته و آب و هوای دلچسب و منحصر به فردی پیدا کرده است.

همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در فصل پاییز باعث شده است تا بسیاری از خانواده‌ ها امکان سفر به کیش در فصل پاییز را نداشته باشند و همین موضوع باعث شده که تور کیش پاییز 1400 بهترین زمان سفر به این مقصد با توجه به خلوت بودن آن شود.

بنابراین اگر شما هم شرایط سفر به کیش در فصل پاییز را دارید، می ‌توانید تور کیش پاییز 1400 را با قیمتی مناسب از مجموعه مسافرتی نامی گشت خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

بدروم، شهری در سواحل دریای اژه که ترکیبی از مناظر و جذابیت های طبیعی که شما را غرق آرامش و لذت می کند. پیشنهاد می کنیم با آغاز سال نو یک سفر خاطره انگیز با تور بدورم نوروز 1401 به این شهر ساحلی داشته باشید، بعد با بازدید از قلعه ای که در زمان جنگ های صلیبی بنا شده، نگاهی گذرا به تقویم گذشته بدروم بیندازید.

در این شهر شما بدروم را با پس زمینه آبی لاجوردی، ساحلی طولانی با درختان نخل و جذابیت عجیب و غریب شهری پر ماجرا و دوست داشتنی خواهید دید که در اصل نماد آن برجسته ترین بنای دیدنی شهر یعنی " قلعه سنت پیتر " ساخته شده توسط شوالیه های صلیبی رودس می باشد که شما را به گذشته این منطقه می برد.

در ضمن تجربه قهوه ترک در کافه های پر از گل و خیابان های سفید این شهر، همه و همه نوید بخش سفری شگفت انگیز با تور بدروم ویژه بهار 1401 به این شهر جذاب می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

از آنجاییکه شیرازی های عزیز و میهمان نواز همیشه پذیرای میهمانان زیادی از سراسر ایران و جهان هستند، حالا در این مطلب ما قصد داریم آن ها را میهمان شهری زیبا و جذابی کنیم.

شهر استانبول؛ شهر شب های بی نظیر و سواحل رویایی با کلی تفریحات متنوع و برنامه های سرگرمی هیجان انگیز، بی شک سفری فراموش نشدنی را در تور استانبول از شیراز برای شما رقم خواهد زد و هر شب می توانید در کافه های زیبا و رمانتیک استانبول به مناظر زیبای شهر خیره شوید و از لحظاتتان نهایت لذت را ببرید.

در کل سفر به استانبول ترکیبی است از تفریح، طعم های فراموش نشدنی، تاریخ و آرامش مطلق که بی شک یک تجربه ای فراموش نشدنی برای هرشخص خواهد بود. 



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

آنکارا پایتخت ترکیه به عنوان نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه شناخته می شود و شما در تور آنکارا در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را که به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند خواهید دید که همین جذابیت ها توانسته شهری جذاب را برای گردشگران به وجود بیاورد.

سفر به این شهر فرصتی منحصر به فرد برای تجربه فرهنگ و معماری ترکیه می باشد و اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید حتما به دنبال هتلی ایده آل و مناسب شرایط خود برای اقامت می گردید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تمام خصوصیات هتل های 5 ستاره آنکارا را مورد بررسی قرار بدهیم. 



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور کیش از جذاب ترین و پرتردد ترین تورهای داخلی به جنوب کشورمان محسوب می شود. این استقبال باعث شده مروارید خلیج فارس سالانه نزدیک به دو میلیون گردشگر از سراسر ایران داشته باشد. خوشبختانه تور کیش از اصفهان، از تهران، شیراز، مشهد و بسیاری از شهرهای مهم و پرگردشگر برگزار می شود که نشان دهنده تمایز این منطقه از نظر توریستی با دیگر شهرهای ایران میباشد. این روزها یکی از تورهای پرطرفدار و محبوب در بین شهروندان اصفهانی، تور کیش از اصفهان است.

گرچه مبدا اکثر تورهای کیش از شهر تهران است اما برخی از شرکت ‌های مسافرتی معتبر همچون آژانس نامی گشت، متخصص تور کیش از اصفهان به طور تخصصی و به صورت تور هوایی کیش از اصفهان و تور زمینی کیش از اصفهان می باشد که پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط و رزور تور کیش از اصفهان، با کارشناسان ما در مجموعه نامی گشت تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور کیش از رشت یکی از مهمترین تورهای پرطرفدار داخلی  بشمار می رود که در لیست تورهای کیش نامی گشت از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. از آنجاییکه تور کیش در زمره لاکچری ترین سفرهای داخل ایران شناخته می شود، همیشه و در تمامی فصول در دسته پر متقاضی ترین تورها  قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده بیشتر مردم ایران برای تفریح و گردش خرید این تور را ترجیح دهند.

البته خرید سایر خدمات مثل انواع بلیط و اقامت در هتل ها نیز در فصولی از سال تقاضای بیشتری نسبت به تور این مسیر دارد و در نهایت برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید تور چارتری و تور لحظه آخری کیش از رشت با اژانس نامی گشت همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور کیش از ساری یکی از تورهای پرطرفدار شهروندان ایرانی ساکن در این شهر است که به دنبال سفری عالی و آرامش بخش به جزیره کیش هستند که بی شک این سفر از مهیج ترین سفرهای داخلی برای شما گردشگران بشمار می رود.

این جزیره رویایی که به مروارید خلیج فارس هم شهرت دارد، همیشه از تمامی نقاط ایران گردشگرانی را با خرید تور مسافرتی کیش در دل خود جای می دهد.

با توجه به اینکه جزیره کیش واقع در خلیج فارس و یکی از شگفت انگیزترین مقاصد گردشگری داخلی شناخته میشود که توانسته تورهای گردشگری زیادی را جذب خود کند. 



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

هتل میرا پالاس جزو لوکس‌ ترین و پرطرفدارترین هتل ‌های آنکارا شناخته می شود که درست در 3 کیلومتری از کتابخانه ملی ترکیه و نیز 4 کیلومتری از موزه آنیت کابیر آتاتورک جای گرفته است. خوشبختانه جاذبه ‌های گردشگری متنوع و زیادی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که باعث شده تا مسافران زیادی مشتاق اقامت در این هتل مدرن و زیبا باشند.

وجود استخر بی نهایت زیبا و چشنواز با فضای سرشار از آرامش هتل میرا پالاس از جمله محبوب ترین مکان‌ های هتل بشمار می رود. هتل میرا پالاس آنکارا امکانات فوق العاده دیگری همچون سونا، اتاق بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی و خدمات آرایشی و زیبایی را برای رفاه حال میهمانانش در نظر گرفته است تا شما عزیزان از اقامت در آن حداکثر لذت را ببرند.

ضمنا هر یک از اتاق ‌های هتل میرا پالاس آنکارا مجهز به تلویزیون با شبکه‌ های ماهواره‌ ای، بار کوچک و حمام با لوازم بهداشتی رایگان و... هستند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

 در ایران، مسافرت با قطار جدا از ارزان بودن و مقرون به صرفه تر بودن این روش سفر نسبت به سفر با هواپیما، از امنیت بالاتری هم برخوردار است.

درواقع سفر با اتومبیل شخصی یا هواپیما امنیت بسیار کمتری نسبت به قطار دارد که این دو دلیل باعث شده که بیشترین دلیل انتخاب هر مسافری برای سفر زمینی بشمار رود که البته در فصل پیک سفر مثل تعطیلات تابستان که دانش آموزان و دانشجویان تعطیل می شوند .

یا ایام نوروز و ولادت و شهادت ائمه، به دلیل بالاتر بودن نرخ بلیت هواپیما (چارتر و یا سیستمی) مسافران تورهای زمینی با قطار افزایش قابل توجهی دارند. خصوصا در تور مشهد که شهر زیارتی و مهم ایران محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

جزیره کیش، یکی از زیباترین جزایر خلیج‌ فارس میباشد و جزیره ‌ای نقلی که در عین کوچکی سالانه میزبان میلیون ‌ها گردشگر داخلی و خارجی است و بیشتر مسافران ترجیح می دهند با تور ارزان و لحظه آخری . تورهای ارزان کیش بستری فراهم کرده است تا عموم مردم با هر توان مالی بتوانند براحتی به این جزیره زیبا و شگفت انگیز سفر کنند.

در تور ارزان کیش، معمولا از هتل‌ های گارانتی شده و پروازهای چارتر شده استفاده میگردد که این شرایط به شما بوجود می آورد که تور مسافرتی کیش را با نرخ آزاد و جداگانه خریداری نکنید و در نهایت تور مقرون به صرفه‌ ای را تجربه کنید.

خوب در ادامه موضوعی که بسیار حائز اهمیت است این بوده که شما سعی کنید ایام شلوغی و پر ترافیک سال، همینطور ایام تعطیلات سال نو را برای سفر انتخاب نکنید چرا که مسافران جزیره کیش بیش از هر زمان دیگری در این مقصد هستند.

بنابراین نباید توقع داشته باشید در این زمان ‌ها، پرواز یا هتل ‌ها جالی خالی داشته باشند و هم تور ارزان قیمت کیش را بخرید. اگر در ایام شلوغی به شما پیشنهاد تور ارزان قیمت کیش را دادند، حتما از کیفیت هتل و شرایط سفر اطمینان حاصل کرده بعد جهت خرید تور کیش ارزان اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول (Sheraton Istanbul City Center) یک هتل 5 ستاره بسیار محبوب درست در دل منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه قرار گرفته است  که از مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول 0.1 و از میدان تکسیم استانبول تنها 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

همچنین هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول نه تنها از نظر امکانات و خدمات رفاهی در وضعیت ایده آل و خوبی قرار دارد، بلکه در نزدیکی میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر بزرگ استانبول بهترین گزینه اقامتی می باشد و از لحاظ دسترسی و موقعیت جغرافیایی نیز جزو بهترین ‌ها در استانبول شناخته می شود.



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شهر ساحلی آنتالیا، آب و هوای دلچسب مدیترانه ‌ای، سواحل بی نظیر و تفریحات آبی مهیج آسیای شرقی، هتل ‌های یوآل و امکانات مدرن و به روز اروپایی، همه و همه را یکجا در خود جمع کرده است.

علاوه بر این وجود مناطق تاریخی شگفت انگیزش هم باعث شده تا بسیاری از گردشگران آن را به عنوان مقصد مسافرتی خود انتخاب نمایند. بنابراین شما شهروندان شیرازی عزیز با خرید تور آنتالیا از شیراز به صورت پکیج کامل، بسیاری از دغدغه‌ هایتان را برطرف خواهید کرد و چون چارتر کننده‌ ها تمام خدمات را در قالب یک تور مسافرتی به صورت گروهی و انفرادی به شما ارائه می ‌دهند.

رزرو و خرید تور آنتالیا از آژنامیانس های معتبر برای شما بسیار ارزان ‌تر تمام می ‌شود تا اینکه شما جداگانه این خدمات را تهیه نمایید و راهی این مقصد جذاب شوید.



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور آنتالیا محبوب ترین تور در بین ایرانیان است. آنتالیا پرطرفدارترین شهر ساحلی در ترکیه است که توانسته بهترین هتل های ترکیه و حتی اروپا را به خود اختصاص بدهد و بیشترین مسافران ایرانی از تمامی شهرهای کشورمان که قصد سفر به ترکیه و شهرهای ساحلی را دارند آنتالیا و تورهای آنتالیا انتخاب اولشان بشمار می رود.

از جمله تفریحات مهیج آبی که میتوانید در آنتالیا تجربه اش کنید می توان به: پارک های آبی گوناگون، غواصی، کشتی سواری، رفتینگ آنتالیا، فلای بورد، پاراسل و جت اسکی و... اشاره کرد.

همچنین در اطراف این منطقه توریستی و شگفت انگیز کلی مناظر بکر و طبیعی همچون آبشار دودن و نیز جاذبه های تاریخی مثل تئاتر رومی و موزه باستان شناسی وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

آنتالیا، مهمترین شهر توریستی ترکیه در منطقه مدیترانه، در اصل شهری است شگفت انگیز که نخل ‌های سایه دار در امتداد بلوارهای این شهر سایه افکنده است.

شما عزیزان دلایل متنوعی برای سفر با تور آنتالیا از مشهد دارید؛ مثلا دلایلی مثل خوش گذرانی، تفریح، تجارت، خرید کردن و... که تمامی این جذابیت ها باعث شده که در سال های اخیر بعنوان محبوب ترین مقصد گردشگری خارجی در بین ایرانیان شناخته شود.

از طرفی، جاذبه‌ های بی نظیر و جذاب در آنتالیا به گونه ‌ای هستند که به سادگی نمی توان از آنها گذشت؛ سواحل آنتالیا، فستیوال ‌های معروف آنتالیا و لذت تفریحات آبی در آنتالیا دست به دست هم داده اند تا شهر ساحلی آنتالیا برای گذراندن تعطیلات بهترین انتخاب باشد.

این مقصد هیجان انگیز در لیست مقاصد نوروزی و تابستانی، استقبال بی نظیر گردشگران از آنتالیا را دو چندان می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شما در تور آنتالیا از تبریز سفری خاطره انگیز به شهر تفریحی آنتالیا کشور ترکیه که دارای بنادری مملو از قایق و کشتی های تفریحی، سواحلی همراه با هتل های بزرگو لوکس است، را شروع می کنید.

آنتالیا دروازه ای به سمت جنوب قسمت مدیترانه ای ترکیه بوده که به دلیل داشتن آب های آبی رنگ به نام سواحل فیروزه ای هم در بین گردشگران شناخته می شوند و سالانه در فصول مختلف این جاذبه گردشگری آنتالیا هزاران توریست و گردشگر را به از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند.

به همین دلیل آژانس مسافرتی نامی گشت با ارائه پکیج های تور آنتالیا از تبریز و دیگر شهرهای ایران، تورهای لحظه آخری آنتالیا از تبریز و بلیط هواپیما به آنتالیا از تبریز تمام تلاش خود را کرده تا در سفر به شهر آنتالیا ترکیه بتوانید خاطراتی شیرین در کنار خانوادتان بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

استانبول معروفترین و پرجمعیت ‌ترین شهر و همچنین مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه و تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره گسترده شده و اینکه این کلان ‌شهر بعنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010 میلادی انتخاب شد.

زیبایی، داشتن آثار تاریخی غنی، فرهنگ دوست داشتنی و همچنین مهربانی و میهمان ‌نوازی مردم، غذاهای خوشمزه و از همه مهمتر آسانی سفر به این شهر، دلیل جلب توجه بسیاری از گردشگران به این شهر شده است.

اگر مسافر تور استانبول از اصفهان هستید بدانید که شما گردشگران ایرانی برای رفتن به ترکیه نیازی به گرفتن ویزا ندارید و به مدت 90 روز می ‌توانید بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

استانبول یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه است که به دلیل داشتن بافت باستانی و امکانات تفریحی و گردشگری پر هیجان و متنوع، فرهنگ و آداب و رسوم جذابش، کوچه پس کوچه های بامزه و دوست داشتنی که دارد هر روز گردشگران زیادی را از گوشه و کنار دنیا به سمت خود جذب می کند.

در کنار تمام راه های سفر به این شهر زیبا، خرید تور استانبول از مشهد یکی از بهترین راه ها برای هموطنان عزیزمان در شرق کشور بشمار می رود. در ادامه قصد داریم به خرید آنلاین تور استانبول از مشهد و اطلاعات مورد نیاز شما بپردازیم. 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

يکي از مقاصد پرطرفدار و وحبوب مسافران ايراني براي سفرهاي خارجي پايتخت کشور ترکيه، شهر تاريخي و دوست داشتني استانبول است.

اين شهر مجموعه اي از مراکز خريد شگفت انگيز، کافه ها و رستوران هاي فوق العاده، سواحل رويايي، آثار تاريخي چشمنواز، خيابان هاي بامزه و طبيعت زيبا است. به طور کلي اين شهر ترکيه هرچه يک شهر توريستي نياز دارد را يکجا در خود جاي داده است.

بطور کلي روزهاي هيجان انگيز و شب هاي آرامش بخش و بي نظير سوغات تور استانبول از تبريز است. 



:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

خوشبختانه تور مشهد مجموعه نامی گشت از همه شهرهای ایران به صورت زمینی، هوایی و یا هر دو در طیف متنوعی و با هر سلیقه ای برگزار می ‌شود و تور مشهد از شیراز هم یکی از همین تورهای پرطرفدار داخلی است.

شهر شیراز یکی از کلان شهرهای ایران میباشد که بیش از 1,5 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده است و همین موضوع باعث شده تا تور مشهد از شیراز، متقاضیان بسیار زیادی به خصوص در تمام ایام سال داشته باشد.

همچنین تور مشهد از شیراز بهترین و راحت ترین شیوه های سفر برای میهمانان شیرازی پایتخت معنوی جهان اسلام می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاه و آؤامشی توصیف نشدنی این امکان را دارند با خرید انواع بلیط فاصله زیاد بین مبدا و مقصد را طی نمایند و تجربیات شیرین خود را در این مقصد شروع کنند و اینکه این روزها تور مسافرتی مشهد مزایای زیادی را بهمراه دارد و شما مسافران به راحتی می توانید با رعایت چند نکته اساسی این تور را ارزان بخرید.



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

 

تور مشهد از تبریز در تمام ایام سال با خرید انواع بلیط های این مسیر همیشه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و فرصتی عالی برای هموطنان آذری زبان ما بوده تا بتوانند چند روزی را در کنار امام مهربانی ها لحظات عرفانی را تجربه کنند تا به روح و جانشان صفای دوباره ای ببخشند.

لازم به ذکر است که تور مسافرتی مشهد را می توانید براحتی مثل هر تور دیگری با رعایت برخی نکات مهم و اساسی خریداری نمایید و علاوه بر سفری آسان، ارزان و با کیفیتی را داشته باشید.

همچنین در سالهای اخیر تور مشهد از تبریز، یکی از تورهای پرطرفدار داخلی است که بصورت تور هوایی مشهد، تور مشهد از تبریز با قطار، تور زمینی مشهد از تبریز با اتوبوس و... برگزار می ‌شود، شما عزیزان این امکان را داردی که متنوع ترین این تورها را از مجموعه مسافرتی نامی گشت تهیه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

 تور مشهد از اهواز بهترین روش سفر به پایتخت معنوی ایران می باشد که مزیت های بسیار زیادی دارد و مسافران اهوازی عزیزمان با خرید تور مشهد در کنار زیارت امام رضا می توانند از جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیز این شهر هم لذت ببرند.

تور مشهد از اهواز در سالهای اخیر به یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش ‌ترین تورهای داخلی کشورمان تبدیل شده است. از آنجاییکه استان خوزستان، دروازه ورود زائران عراقی مشهد مقدس است و زائران عراقی بعد از ورود به خاک ایران، از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به مشهد، پرواز می ‌کنند. تمامی این دلایل باعث شده است که تور مشهد از اهواز، به یک تور پر تقاضا و محبوب تبدیل شود.



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور مشهد از اهواز بهترین روش سفر به پایتخت معنوی ایران می باشد که مزیت های بسیار زیادی دارد و مسافران اهوازی عزیزمان با خرید تور مشهد در کنار زیارت امام رضا می توانند از جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی متنوع و هیجان انگیز این شهر هم لذت ببرند.

تور مشهد از اهواز در سالهای اخیر به یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش ‌ترین تورهای داخلی کشورمان تبدیل شده است. از آنجاییکه استان خوزستان، دروازه ورود زائران عراقی مشهد مقدس است و زائران عراقی بعد از ورود به خاک ایران، از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به مشهد، پرواز می ‌کنند. تمامی این دلایل باعث شده است که تور مشهد از اهواز، به یک تور پر تقاضا و محبوب تبدیل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

جزیره قشم، یکی از زیباترین جزیره‌ های خلیج فارس می باشد که به دلیل وجود طبیعت بکر و دیدنی ‌های شگفت انگیز توریستی خود، همواره طرفداران زیادی از سراسر ایران دارد.

این جزیره، همچنین یکی از مناطق آزاد اقتصادی ایران هم بشمار می رود که این موضوع باعث شده گردشگران زیادی به قصد خرید راهی این جزیره زیبا شوند.

از این ‌رو، آژانس ‌های مسافرتی از بیشتر شهرهای بزرگ ایران به مقصد قشم تور های متنوعی را برگزار می کنند و شما در فصل ‌های مختلف می توانید تورهای قشم را رزرو یا خریداری نمایید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

خوب به یکی از زیباترین جزیره های خلیج همیشه فارس خوش آمدید! جزیره زیبای قشم، بزرگ ترین جزیره ایران ، با تمام جاذبه های گردشگری، تفریحی و تجاری که دارد، در ماه های خوش آب و هوای سال، پذیرای طیف وسیعی از گردشگران داخل و خارج از کشور است.

همچنین جزیره ای شگفت انگیز و مدرن که در عین حال، بافت سنتی خود را به زیبایی توانسته حفظ نماید و نیز در قشم می توانید هم از جاذبه های طبیعی و در نوع خود کم نظیرش، نهایت لذت و آرامش را بدست آورید و هم خریدی ارزان و مقرون به صرفه را انجام دهید.

تور قشم از شیراز از تورهای محبوب و پرطرفدار شهروندان شیرازی ما بشمار می رود که در اصل سفر به جزیره قشم یکی از مقاصد گردشگری در کشور ایران می باشد که از راه زمینی، هوایی و دریایی می توانید به آن سفر کنید.

خوشبختانه برای آغاز این سفر به راحتی میتوانید با خرید بلیط هواپیما سفر خود را شروع کنید و تجربه خاطره انگیز و بی نظیری را در این سفر را برای خود و عزیزانتان بسازید. 



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

تور قشم از مشهد در تعطیلات نوروز و تابستان و همچنین روزهای خنک پاییز و زمستان یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سفری خاطره انگیز و لذت بخش می باشد.

با خرید تور قشم این امکان را دارید که قدم به سرزمین عجایب ایران بگذارید و از جاذبه های دیدنی و کم نظیر این مقصد بازدید کنید و با فرهنگ غنی و جذاب مردمان این شهر از نزدیک آشنا شوید.

برای اطلاع از نحوه خرید تورهای لحظه آخری و چارتری ارزان قیمت قشم از مشهد چه بصورت هوایی و چه زمینی در این مسیر با مجموعه نامی گشت همراه باشید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر سایت

بیشتر مسافران که قصد سفر دارند به دنبال سفری عالی و متناسب با خواسته هایشان می باشند و در اینجا خرید تور قشم از تبریز این امکان را برای شما فراهم آورده تا از یه سفر بهینه از لحاظ اقتصادی و مالی شما را همراهی کند. قطعا در سایت های گردشگری زیادی شاهد شرایط متنوع در نوع چیدمان پکیج های مسافرتی به این مقصد هستید.

خوب لازم دونستیم در اینجا به اطلاع شما برسانیم که تعداد روزهای سفر، نوع رزرو هتل، نحوه ترانسفر تور که بصورت زمینی یا هوایی باشد؛ همه این موارد می تواند نرخ تور شما را تعیین کند.

تورهایی که تعداد روزهای کمتری را دارند و یا هتل ها که از لحاظ ستاره و نوع خدمات متفاوت، می توانند در کاهش هزینه ها و انتخاب شما موثر باشند که تمامی این اطلاعات و در نتیجه انتخاب شما تنها با خرید آنلاین تور قشم و استفاده از خدمات آنلاین امکان پذیر می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()